Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.637
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 80
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 38
  • Totaal: 38

Toekomstige klus-meeting ??

Gestart door ojee66, 23 oktober, 2014, 20:48

Vorige topic - Volgende topic

rookie

ik vind alles goed, als er maar een Toilet is waar ik kan poepen.

Lag-3.0-V6

Mwwwahhhh, jou reet kennende....n emmer??

carlo170

Beste wensen voor iedereen..

over een Toekomstige klus-meeting...is er al iets bekend over plaats,datum enz,enz

Gr carlo

Turbo

Wel buiten hoop ik 😃
Binnen is het zo afgezaagd

emtee

Waarschijnlijk bedoelde Marcel gewoon zo'n klein pruts autootje die wel eens in de grachten werden gegooid, het zogenaamde 'Smart smijten' ;-)
Haha......
Captur TCe 143 EDC

marxander

Je smart mag niet meedoen.

van mijn mobiele kantoor.

sandorvink

Smart hater! Haha

viper

Laten we even duidelijk zijn dat dit onderwerp niets te maken heeft met de topic dus ..... =ot=

Edwin, we zijn er mee bezig maar wij zijn ook maar mensen en hebben ook nog een priveleven he

kevinbreda

Lijkt me eigelijk wel lache om zo mensen te leren kennen zon sleutel meeting

Bij mij moet binnen kort de nokkenas versteller vervangen worden

viper

=ot= =ot=

Deze topic gaat niet over het karten maar over de klusmeeting. Edwin wil je dit nu eens aan het bestuur overlaten of is dit jou manier om je aan te melden om terug in het bestuur te komen???

We gaan hier dan ook terug verder met we klusmeeting!

Turbo

ik heb nog wel wat led verlichtingslampjes die defect zijn en die ik graag weer wil zien branden
dus laat maar komen die klus meeting  !!

Lode

traffic.gif
title="Click to load original image"

Ik had het niet in de gaten!

Klusmeeting is zeker ook een waardevol idee.
En idd, mensen die daarover aan het nadenken zijn, willen hun topic niet gevuld zien door karting voorstellen.

Misschien kan de moderator het kart dingetje verplaatsen naar ander topic dan?

Lode

JE SUIS CHARLIE

Politesse

;D

@rookie
@Lode

Vanzelfsprekend dat als jullie afspreken ik mij graag vervoeg bij het clubje  ;)

Mijn ergernisje op dit moment een niet werkend rechter ledje in de 4-punt raambediening, passagierszijde zowel voor als achter raambedieningsledje op zwart  :(
Dus als die clubmeeting komt dan graag iemand die handig is met de soldeerbout aanwezig  ;)

Wellicht dat Turbo hier ook last van heeft.

Ik laat mij ook graag informeren over de kosten die daaraan verbonden zijn. Ik begrijp dat Marxander en Paul sowieso erg handig zijn om dat werkend te krijgen.

Ik wacht rustig af op een  =fix= meeting en ijs  =rij= in Rucphen, leuk!

Zo'n Smart rijdt toch net zoals een Kart of was dat een Mini  ;D !!

@lode: https://www.kartbaan.com/ (hebben wij hier ook in de achtertuin van de thuisbasis van het KLPD u weet wel die mannen in uniform die graag  =klik= maken van snelle Lagunarijders)

JE SUIS CHARLIE Politesse

viper

Mensen, we hebben een nieuwe chat topic gemaakt dus daar mogen jullie verder gaan.

Ook hebben we een opgave topic voor de mensen die wat willen komen klussen die dag. Hulp is er in overvloed aanwezig en het hele bestuur zal aanwezig zijn om alles in goede banen te leiden en voor te helpen. Dus mensen, laat jullie horen!!