Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.651
  • Totaal topics: 10.417
  • Online vandaag: 41
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 28
  • Totaal: 28

key card

Gestart door longman, 04 oktober, 2007, 17:16

Vorige topic - Volgende topic

Mike

Ik denk dat opsturen, maken en weer retour sturen ( met alle risico's) niet veel scheelt van het aanschaffen van een nieuwe kaart.

Eddie

Op zijn site adverteerd ie met prijzen van 30 pond. Ik heb geen idee hoeveel dat is. Maar meen ergens gelezen te hebben dat een nieuwe kaart €200 tot €250 kost.

fs1

een pond is anderhalve euro (grofweg)

fabio

nieuwe kaart kost officieel 120 euro bij de dealer,weet ik niet of het inlezen erbij zit?

Duupke (Ronald)

Dat zal wel niet, ik kocht voor de Scenic een sleutel, kostte 129 Euro, in de korting. Er kwam wel nog ff 34 Euro bij voor het inlezen. :(

Ik heb daar toen een hoop heibel staan maken, het slaat toch absoluut helemaal nergens op dat je een sleutel koopt waar je geen donder aan hebt...

aer

Ik heb vorig jaar een nieuwe kaart 3 knops besteld.
Ik moest hier idd iets over de 100 euro voor betalen, dit was wel incl. inlezen.

melcon

hangt een beetje van je dealer af en of je een trouwe klant,
maar goed, het lijkt mij redelijk normaal om voor die welgeteld 5
minuten werk om hem in te lezen geen kosten te rekenen en dit
als service te verlenen...

hub

hallo

ik heb begrepen dat je een key card opnieuw kan laten inlezen (programeren) houd dat in dat ik iedere willekeurige 2 knops kaart van een laguna op mijn auto kan laten programmeren.
mijn kaart is namelijk kapot en volgens de dealer kost deze +/- € 170,-

fs1

ik dacht dat dat niet kan.. je moet eens heel dit topic doorlezen, normaal gezien staat dit wel ergens vermeld denk ik..

fabio

ja kan alleen iedere blanco kaart laten inlezen,gaat via de database van renault france(nederland)

rookie

Neeeeee, er bestaan geen blanco kaarten meer. Kaarten die blanco zijn, zijn kompleet onbruikbaar, mits de oude inleescode nog voor handen is door de eigenaar of garage. Anders zijn blanco kaarten kompleet onbruikbaar (misschien wel bruikbaar als sovernier of om aan de muur te hangen)

fabio

ben ik niet met je eens,twee weken terug nog een nieuwe blanco kaart laten inlezen door de dealer.Hij kreeg een code van de database en die werd ook in de oude kaart gezet.
maar de niuewe kaart stond niks op

Mike

Een reeds ingelezen kaart kan je nietb opnieuw laten inlezen, dus alles wat ze op marktplaats aanbieden lekker laten gaan.

rookie

Citaat van: fabio op 21 februari, 2008, 19:34
ben ik niet met je eens,twee weken terug nog een nieuwe blanco kaart laten inlezen door de dealer.Hij kreeg een code van de database en die werd ook in de oude kaart gezet.
maar de niuewe kaart stond niks op

Een blanco kaart is blanco, zonder subcode. De nieuwe kaart die je koopt bij de dealer is niet blanco, deze heeft al vanaf de fabriek een subcode die nodig is om de kaart in te lezen.

fabio