Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.651
  • Totaal topics: 10.417
  • Online vandaag: 41
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 26
  • Totaal: 26

key card

Gestart door longman, 04 oktober, 2007, 17:16

Vorige topic - Volgende topic

knotty

zelfs hoeveel liter er nog in je tank zit.
sta je raar te kijken als je voor het eerst je laguna voor een beurt brengt, en die receptionist zegt aan de bali al tegen je, nou we zullen er gelijk wel een kannetje diesel in gooien.... want veel zit er niet meer in
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

stinkie

Ola,

Ik ben hier nieuw, dus verontschuldig mij als ik iets heel doms vraag. Ik ga op 2 februari mijn Renault Laguna II ophalen. Ik heb al een proefritje gemaakt met die auto, en ben zeer tevreden  ;D. Het is een 1.6 16V uit 2001 (Expression) Deze heeft een twee-knop start kaart.

Nu de domme vraag...... Is het mogelijk om een drie-knops kaart aan te schaffen en die te laten werken ipv een twee knops-kaart ??? ??? ???. Ik vind het zo stoer om die kaart op zak te houden en toch weg te kunnen rijden........  

Ik hoor het wel

Groeten,

Ton

Duupke (Ronald)

Hoi, welkom hier !!

Alles kan, maar dat gaat een dure operatie worden.
Er zal namelijk in ieder portier een sensor geplaatst moeten worden, bedrading zal waarschijnlijk nog niet voorbereid zijn. Je zult een kaart aan moeten schaffen en die in moeten leren. En dan ben ik hoogstwaarschijnlijk nog wel het een en ander vergeten.

Ik zeg: niet doen...

btw. bij mijn weten moet bij de Laguna II phase I de kaart altijd in de kaartlezer gestoken worden

Robert Top

Citaat van: Duupke (Ronald) op 14 januari, 2008, 22:16

btw. bij mijn weten moet bij de Laguna II phase I de kaart altijd in de kaartlezer gestoken worden

Idd.

knotty

duupke heeft deels gelijk.

alles kan ... ja dat klopt.

maar in een expression wordt het gewoon niet gedaan, zeker niet uit dat bouwjaar.

ik rij zelf een dynamique techline(privilege plus pakket) en daar zitten zelfs de oogjes al in de deur gemonteerd.
bij jouw is het achter de handgreep nog helemaal glad.

maar zelfs ik kreeg te horen dat er helemaal niks van dat systeem inzit. geen kabelboom, de cpu is er niet op berekend, in de relais bak past de juiste relais niet. niks ....

dus je zult ongeveer de hele auto moeten strippen willen ze dat spul inbouwen en regelen...
tegen de tijd dat ze er klaar mee zijn, ben je net zoveel geld kwijt als dat je een type2 phase2 met die optie gekocht had.

tip:

bij het uitstappen druk je snel je kaart in je broekzak, en loop je weg. terwijl je wegloopt met je handen in je zakken druk je stiekum het knopje in, en iedereen denkt dan dat hij automatisch opslot gaat. ;D

of ze denken: kijk dat zieltje nu stoer doen, hij denkt werkelijk dat we dat geloven
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

Dreke

Citaat van: knotty op 15 januari, 2008, 01:55

tip:

bij het uitstappen druk je snel je kaart in je broekzak, en loop je weg. terwijl je wegloopt met je handen in je zakken druk je stiekum het knopje in, en iedereen denkt dan dat hij automatisch opslot gaat. ;D

of ze denken: kijk dat zieltje nu stoer doen, hij denkt werkelijk dat we dat geloven
Ja maar dan hoor je die toet niet. Heb deze functie wel in men privilege uitvoering maar gebruik dit nooit. Men vrouw heeft deze kaart en aangezien zij toch nooit met de Laguna rijd kan deze dus ook niet stuk gaan. Kost denk rond de 200 euro voor zo'n drieknopskaart.

stinkie

Heren,

Bedankt voor de snelle reacties. Ik sta er echt van te kijken !!!!  Dan maar snel de kaart in de zak en stiekem op het knopje drukken.

Thanx

longman

Nog een even dit over de keycard,wat mijn soms opvalt dat het rode lichtje soms oplicht.
Ik druk dan niet op de knopjes(ik zal jullie even voor zijn  ;D ;D).
Valt dat bij jullie ook op,ik ben dan wel in de buurt van auto.
Het is mijn al een paar keer opgevallen,dus ik vraag mijn af gebeurt dit ook bij jullie.

gr Ab

Mike

Nee mij nog nooit opgevallen eigenlijk.
Heb je een 2 of 3 knops kaart?

longman

3 knops ,het licht maar even op ???

Mike

3 knops heeft automatish opening van de deuren door middel van sensoren, het kan zijn dat op het moment dat je naar de auto loopt oplicht wanneer de kaart contact maakt met de auto.
Zeker weten doe ik het niet maar dat zou ik kunnen bedenken.

longman

dat zal best eens kunnen,dat ik daar zelf niet op gekomen ben ??? ???

Duupke (Ronald)

Of andersom, je loopt zover van je auto vandaan dat je kaart het signaal geeft om de auto af te sluiten... 

Eddie

Heeft iemand ook ervaring met www.keyrepair.co.uk. Ben van plan om een sleutel op te sturen. Maar jah, zo maar even de sleutel van mijn lief weg sturen naar een vreemde??

fs1

lijkt me interessanter om het zelf te gaan doen, aangezien ze daar schrijven dat de kaart ook niet perfect terugkomt ;-)