Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.525
  • Totaal topics: 10.394
  • Online vandaag: 134
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 127
  • Totaal: 127

Deuren over zetten...

Gestart door Getuppa!! - Paseo GT, 01 oktober, 2007, 22:44

Vorige topic - Volgende topic

fs1

de sloten? is ook vrij makkelijk hoor.. die rotdingen zitten gewoon vast een soort clips vanbinnen (de slotcilinders he) en de slotkasten.. nja dat is in principe niet nodig om over te zetten?? maar da's gewoon die 3 bouten aan de zijkant van de deur he.;

Getuppa!! - Paseo GT

hallo,

oke, maar ik bedoelde eigenlijk de hand grepen.

Weet je daar ook iets op.
Groetjes Evi

Getuppa!! - Paseo GT

Zo ff een update:

Voordeur eruit gehaald...alles overgebouwd.\, deurbekleding + slot en handgreep.
Hierna geprobeert de deur terug te hangen.
We hebben de scharnieren er niet afgehaald maar we hebben de pen uit de scharnieren gehaald.
Deur erin gehangen...past hij niet..sluit voor geen meter..kom 5 cm aan het einde van de deur tekort.
Blijkt de deur ooit schade te hebben gehad en is hij een klein beetje krom.
vond het al vreemd dat ze eruit waren gehaald door de persoon/laaielichter waar ik ze van gekocht heb.
Dus geprobeert de scharnieren af te stellen maar dat ging echt niet passen.
Voordeur er weer uit en toen eerst ff de achterdeur goed bekeken.
Deze heeft/had geen schade.
pennen uit de schanieren gehaald en daarna de nieuwe achterdeur erin gehangen, en ja deze doet het perfekt!
Daarna alles weer omgebouwd op de oude voordeur .. mijn god wat een rotwerk is dat.
Daarna deur terug geplaatst, en ja gelijk goed sluitend..
dus dan nog maar een klein deukje in de deur.
Nu moet ik het raam nog uit de achterdeur bouwen want de rxe heeft elektrische ramen achter en deze deur dus niet.
Iemand nog tips?

verder...wil ik Cobra mede paseomaf hartelijk danken voor het meehelpen aan de Lag.
Zonder jouw was ik vanavond niet met de deurtjes dicht naar bed gegaan..

groetjes Marcel

fs1

ik denk dat raammechaniek met een bout of 3 vastzit, de ruit zelf zit met 1 of 2 clipsen aan die mechaniek, als de ruit en de stekkers en de buten los zijn van de mechaniek dan kan de mechaniek gedraaid worden om em uit de deur te krijgen

Cobra

@ Evi en Getuppa: Lachen man zo'n laguna sleutel avondje tot diep in de nacht, moeten we snel nog een keer over doen. Jammer dat het raam overzetten een eitje blijkt te zijn.

Ps @ de rest van de Laguna members : ik ben heel blij met mijn Paseo (2 deuren totaal hahahaha)

fabio

das k#t man dat je een kromme deur hebt gekocht ,das zonde van al het werk >:(