Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 95
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online

chippen

Gestart door fabio, 17 april, 2006, 08:27

Vorige topic - Volgende topic

melcon

Correct. En de ene pipo zal er wat meer op verdienen als de ander.

Laguna09

verder terug in dit topic lees ik dat je de korting alleen krijgt bij vertoon van de clubpas, maar deze worden toch niet meer uitgegeven, ik heb er tenminste nooit 1 gekregen

fs1

we hebben dan ook geen betalende clubleden meer, ik weet eigelijk niet hoe het precies zit nu bij tunex, op zich raden we hen altijd aan, dus ze zouden die 25€ korting wel mogen geven, ik kan er wel eens naar bellen om te vragen hoe het nu precies zit natuurlijk

Rubberstreper

Ik geloof niet dat je voor 400 euro een testrun op een testbank met remapping krijgt
ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

fs1

ik heb ook geen idee van de echte prijzen, dat was maar een indicatie natuurlijk :-)

melcon

Citaat van: Rubberstreper op 14 februari, 2011, 18:16
Ik geloof niet dat je voor 400 euro een testrun op een testbank krijgt  met remappinkrijgt
Via een dynodag in Goes betaal je zelfs nog iets minder. Wel vooraf aanmelden, chippen gebeurd door de autoriteit op renault gebied v.w.b.t chippen: fastchip.

Rubberstreper

't is mooi wonen in Groningen...  8) maar soms een beetje ver...  >:(
ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

melcon

Geld ook voor Assen   8) alleen soms iets minder ver  =tap=

Turbo

Vanuit mooi en altijd levendig en zonnig Helmond is het ook ver  ;D

Laguna09

Komende zaterdag om 11 uur gaan we chippen  ;D

Rubberstreper

=klik= !!
En een verslagje!

Turbo

Citaat van: Laguna37 op 15 februari, 2011, 13:50
Komende zaterdag om 11 uur gaan we chippen  ;D
puur uit nbieuwsgierigheid .....
zet even je specs neer vóór het chippen en die van na het chippen .......
ben wel benieuwd naar de "winst"die je bereikt hebt .......

Laguna09

In principe staan die specs op de site van Tunex en zelfs zojuist aan de telefoon vertelde de beste man dat hij van 120pk naar 155pk zal gaan, en van 270nm naar 340nm. Verder heb ik hem nog even gevraagd m.b.t. de koppeling en kreeg als antwoord dat het allemaal binnen de normen blijft. Een eventuele slippende koppeling achteraf duidt alleen maar een (beetje) versleten koppeling aan, dus dat is afwachten. Ik wil sowieso voor zaterdag nog even een paar sprintjes trekken met de stopwatch en even kort de grens over voor de top  ;). En wat foto's betreft zal ik proberen er een beetje een reportage van te maken.

melcon

Doe vooral even 80-120 in IV, V en VI. Dan kun je gelijk afleiden of de koppelkromme glad is gebleven of juist piekeriger is geworden. Oftewel, als je in VI weinig verschil meet of zelfs langzamer is die verkeerd gechipt  ;)

Topsnelheid zul je weinig verschil merken, je vermogen neemt wel toe maar je max. vermogen blijft op hetzelfde toerental geleverd worden. Je stopt er geen andere nokkenstokken in.

knotty

Citaat van: Laguna37 op 14 februari, 2011, 17:55
verder terug in dit topic lees ik dat je de korting alleen krijgt bij vertoon van de clubpas, maar deze worden toch niet meer uitgegeven, ik heb er tenminste nooit 1 gekregen

als jij vermeld dat je naar tunex bent gekomen omdat zij werden aangeraden door de lagunaclub, moet je zelf ff creatief met woorden omgaan zodat je die korting krijgt.
ik kan natuurlijk niet zeggen dat je maar moet vermelden dat je lid bent, dat zou een goed bestuurslid natuurlijk nooit adviseren ( hint hint tip tip ) /me kijkt onschuldig en fluit een wijsje
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"