Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 90
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 82
  • Totaal: 82

Ramen bedienen zonder draaiende motor

Gestart door Kiekhoofd, 22 juli, 2013, 20:36

Vorige topic - Volgende topic

viper

sprookjes ?? dat is de efteling toch ?? lol

any way, het is niet mogelijk om een Ph1 om te zetten naar een handvrij startkaart.

het probleem zit vooral in de uch, deze is daar niet op voorzien.

Lagunainitiale

Lag 3 kaart in je zak houden niet remmen en op start drukken en je hebt contact.

Lag-3.0-V6

Citaat van: Viper op 22 juli, 2013, 21:24
sprookjes ?? dat is de efteling toch ?? lol

any way, het is niet mogelijk om een Ph1 om te zetten naar een handvrij startkaart.

het probleem zit vooral in de uch, deze is daar niet op voorzien.

Ik.....was daar toch......al bang voor, niet eens, wist t bijna zeker....Ssssssssssssssonde he??

Nee hoor, luxeprobleem.... =thnx= toch..

fs1

*eens*
Citaat van: Lagunainitiale op 22 juli, 2013, 21:27
Lag 3 kaart in je zak houden niet remmen en op start drukken en je hebt contact.

dat dacht ik toch ook, dat werkt zefls in uw lag2ph2 ive... dus moet ook in een lag3 met handsfree kunnen

viper

nee, ik moet 2 keer drukken, want als ik 1 keer druk werkt m'n radio zelfs niet wat m'n vorige dan weer wel had

fs1

1 of 2 keer maakt nu niet veel uit vind ik, zolang de kaart maar in je broekzak blijft zitten toch? zou dus ook moeten werken bij de topicstarter

Kiekhoofd

Ik had het geprobeerd en het ging niet maar morgen ga ik het voor alle zekerheid dubbel "tsjekken". Ik hou jullie op de hoogte :P

Kiekhoofd

Vandaag "getsjekt" maar zonder gunstig resultaat. Kaart in de zak = geen ramen openen :(.

Paul

Heb je wel een keer op de startknop gedrukt

Appelsien

Bij mn lag 2 ph 2 moet ik em een keer goed indrukken om m op contact te krijgen. (Als ik niet hard genoeg duw dan gebeurt er wel iets maar geen contact). Uiteraard terwijl de kaart zich in de auto bevindt.
Laguna II Phase II Grand Tour 3.0 v6 initiale (aut5)