Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 90
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 59
  • Totaal: 59

Ramen bedienen zonder draaiende motor

Gestart door Kiekhoofd, 22 juli, 2013, 20:36

Vorige topic - Volgende topic

Kiekhoofd

Het ergert mij al een tijdje dat ik mijn ramen niet kan opendoen als de motor niet draait. Kan dit aangepast worden op een of andere manier?

viper

gewoon de kaart insteken en dan kan je je ramen toch laten zakken

Lag-3.0-V6

fs1

en als ie handsfree is, eerst even op de startknop drukken zonder een pedaal in te duwen, dan staat ie ook op contact

Kiekhoofd

Kaart insteken heb ik simpelweg nog niet geprobeerd :P. Contact aanzetten door gewoon even op de knop te drukken is niet voldoende om de ramen te openen, allé bij mij dan toch.
Ga eens proberen met de kaart erin maar ja door de gewoonte van handsfree denkt een mens daar niet aan é :P.

Merci voor de tip alleszins!

Lag-3.0-V6

Ehhhh handsfree?? Ik mis iets even denk ik.....

Kiekhoofd

Als je gewoon instapt handsfree en je drukt op de startknop (zonder rem of koppeling in te drukken) dan kun je de ramen niet bedienen. Steek je de kaart in de gleuf, dan wel (net uitgeprobeerd :P).

Dus mijn probleem is opgelost hoewel ik liever had gelezen dat ik die kaart niet uit mijn zak hoefde te halen maar goed, dat is uiteindelijk lui zijn :D

viper

2 keer op de startknop drukken dacht ik

Lag-3.0-V6

Ehhh dus om te starten niet de kaart in de "brievenbus??" Vanaf welk type.....heb t gelijk geprobeerd maar......helaas... Aan te passen???=thnx=

Kiekhoofd

Citaat van: Viper op 22 juli, 2013, 20:59
2 keer op de startknop drukken dacht ik

Heb ik ook geprobeerd maar bij mij werkte het niet in ieder geval, zou het kunnen dat er verschil op zit tussen verschillende uitvoeringen? De mijne is een Privilège.

Kiekhoofd

Citaat van: Lag-3.0-V6 op 22 juli, 2013, 21:03
Ehhh dus om te starten niet de kaart in de "brievenbus??" Vanaf welk type.....heb t gelijk geprobeerd maar......helaas... Aan te passen???=thnx=

Hoezo? Start je auto niet als je de kaart niet in de gleuf zitten hebt? Ach zo, vandaar de verwarring dan. Mijne doet dat in ieder geval wel, is dit dan misschien een foutje bij mijn model? Voor alle duidelijkheid: het spul springt niet in gang als de kaart niet in de auto aanwezig is :P. Het handsfree gebeurt dus wel min of meer correct dan :P.

Lag-3.0-V6

viper

jij hebt ook een laguna 2 ph1 he, die hebben alleen handvrij toegang en niet starten, dit kwam pas vanaf de Ph2

ivm een laguna3, ik dacht dat er nog een manier was op het contact op te zetten zonder de kaart in te steken maar ben niet meer zeker.

Morgen eens proberen als ik een laguna3 binnen krijg :P

Kiekhoofd

Alvast bedankt voor de extra moeite ;)

Lag-3.0-V6

Citaat van: Viper op 22 juli, 2013, 21:10
jij hebt ook een laguna 2 ph1 he, die hebben alleen handvrij toegang en niet starten, dit kwam pas vanaf de Ph2

ivm een laguna3, ik dacht dat er nog een manier was op het contact op te zetten zonder de kaart in te steken maar ben niet meer zeker.

Morgen eens proberen als ik een laguna3 binnen krijg :P

Okee, heb me helaas dus...alleen erg bezig gehouden met deze de 2/1/ dus.....andere kaartlezer erin en dan..........of moet ik maar even naar Bobbeljaanland, sprookjes bekijken????  =thnx=