Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 90
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 64
  • Totaal: 64

peddels achter het stuur!

Gestart door Lagunainitiale, 24 juni, 2013, 10:29

Vorige topic - Volgende topic

Eric

Jawel he...

Is ie al besteld Lagunainitiale??
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

Lagunainitiale

Nee ik maak ze zelf. Mar goed gaat allemaal iets trager dan gedacht. Een week op vakantie geweest zal ik vandaag alles installeren verbrand ik de voeding door de draden verkeerd om te doen. Moet dus eerst weer wat solderen, help me onthouden volgende keer een diode op de printplaat de solderen.

Maar ik ben er nog mee bezig.

Lagunainitiale

Goed nieuws, het werkt. Ik kan nu dmv schakelaartjes de bak bedienen. Heb ik toch nog een software foutje gevonden die ik er even uit moet halen. Maar het werkt wel!

Renier

Maar waarom dan een automaat als je graag handmatig wil schakelen (die vraag had ik al hele tijd....)  ???

Lagunainitiale

Ik vind het heerlijk om automaat te rijden gewoon zo tussen werk en huis. Maar soms ben ik in een bui dat de bandjes moeten piepen in de bochten en dat is het mooist als je zelf het verzet kiest. Maar ook sportief moet het gewoon nog steeds gaan zonder dat koppelen en roeren in die pot. De was doe je immers ook in de wasmachine en de vaat enz enz.

Lagunainitiale

De stuken aan elkaar gesoldeerd, klaar om te bewerken met slijp apparatuur, maar dat kan niet op zondag hierzo. Moet dus komende week gebeuren.
traffic.gif

Paul

Hebben jullie op zondag geen stroom?

Lagunainitiale

Jawel, maar het is ZIJN dag hier vandaag. ;D  zelf boeit het me niet, maar uit respect voor de buurt.

Paul

Als ze jou ook respecteren is het toch prima !!

viper

vorige vrijdag was ik bij de nieuwe clio RS gaan rijden.

Die flippers zijn eigenlijk niet zo handig, tenzij je rechtdoor rijd :-\

Lagunainitiale

Ik weet wat je bedoelt maar daar heb ik geen last van omdat ik anders stuur dan je bij je rijbewijs halen leert. Ik grijp juist bij die meedraaiende flippers mis.

DylanRR

traffic.gif

traffic.gif

Stuurtje doorgeven, handen bijna altijd op dezelfde plaats enzo.

Lagunainitiale

Exact. En dan wel trekkend en niet duwend.

viper

ja maar ik had bij de testrit geen tijd om m'n handen zo dikwijls te verzetten. RS-Drive opgezet he :P

Lagunainitiale

Daar moet je ook wel een paar daagjes op oefenen voordat dat lekker gaat.