Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 90
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 74
  • Totaal: 74

Carminat Navigation Informée 1 Navteq kaarten 2013-2014 (V33)

Gestart door maartenb, 12 juni, 2013, 13:03

Vorige topic - Volgende topic

Paul

Omdat ze de naam van "ons" dorp niet goed kunnen spellen??

Paul

Reed trouwens afgelopen weekend met een splinternieuwe yaris hybrid en die gaf dezelfde fout aan.
Wie maakt die kaarten, navtech ??

vandenr

Frankrijk in 2 delen , Noord-Zuid Frankrijk? Aiai , tegen dat deel 2 (zuid Frankrijk) ingelezen is in mijn Laguna zit ik waarschijnlijk al aan het strand.....Kon dit echt niet op 1 CD ? :-[

maartenb

Je kunt die van 2012-2013 gebruiken: één CD voor heel Frankrijk.

Elk nadeel heb ook z'n voordeel: Er is nu ca. 1,3 GB aan kaartmateriaal beschikbaar voor Frankrijk, dat was 0,8 GB. Meer detail, meer POI's, meer... ja vast meer. En er zit vaak overlap in dat soort opgedeelde kaarten, dus de kans is klein dat je voor de laatste 100m van kaart moet wisselen.

vandenr

Volgens ImgBurn zit een fout in de "image" kaart van BENELUX  (de 3 verschillende downloads geprobeerd met hetzelfde resultaat), en effectief , CD wil niet gelezen worden in wagen.....helaas.
De groeten !

Dre

Ik heb de benelux CD net gebrand met Ashampoo, gewoon de .cue selecteren en branden. Werkt prima!
(was ook wel nodig want er zat nog een kaart van 2003 in  :o )

DaBuzzzzz

idd Benelux werkt als een terelier!, Morgen La France... toch wel lekker alles een beetje up to date

maartenb

Citaat van: vandenr op 04 september, 2013, 16:51
Volgens ImgBurn zit een fout in de "image" kaart van BENELUX  (de 3 verschillende downloads geprobeerd met hetzelfde resultaat), en effectief , CD wil niet gelezen worden in wagen.....helaas.
De groeten !
Alle instellingen (Mode2/Form1) zoals in de uitleg correct? Ander merk CD's? Lagere brandsnelheid en andere brander?

DennisKruitwagen

Bij mij zegt ImgBurn bij het controleren van de cd nadat hij hem gebrand heeft ook dat er in een sector van de image een fout zit bij de Benelux CD. (De rest ga ik voorlopig ook niet branden, dat wordt waarschijnlijk volgend jaar mocht hij dan weer mee op vakantie gaan ;) )

Heb m even in de auto geprobeerd en daar doet hij het gewoon. Een rood cd'tje wil niet zeggen dat hij het niet doet, alleen dat hij nog niet helemaal geladen is!  ;D

Gwystyl

Kunnen deze ook gebruikt worden op de Laguna II Phase II? Volgens de officiele pagina zou dat één DVD moeten zijn met heel Europa ipv een stapel CD's?

Renier

Nee kan niet, V33 DVD is nog niet uit en gaat ook niet meer uitkomen.
Wellicht komt volgend jaar V34 wel weer uit maar ik betwijfel het.
Ik vrees dat Renault het systeem niet meer ondersteund en we het met V32 kaarten moeten blijven doen.... >:(

Zie https://www.lagunaclub.nl/forum/index.php?topic=10365.165 voor beschikbare info

EagleForce

"Q: Zit er ook flitspaal informatie op de CD's?
A: Mogelijk wel, maar de CNI1 heeft geen mogelijkheid die weer te geven. Helaas..."

Is de HW niet geschikt of ligt alleen aan de firmware?
Ofwel, als ik de firmware weet te flashen (via dide franse site) kan het dan wel? Denk zelf helaas van niet, maar probeer het toch maar te vragen  =thnx=

maartenb

Ik weet niet van het bestaan van firmware die dat mogelijk maakt. Qua hardware kan het vast: het is immers niet meer dan putjes in een plastic schijf omrekenen naar een videosignaal (met heel veel tussenstappen). Maar nogmaals: ik weet niet eens zeker of die informatie op de CD staat. Dan zou je moeten kijken of andere systemen die dezelfde CD gebruiken dat wel kunnen weergeven.

fs1

Citaat van: Gwystyl op 16 oktober, 2013, 09:03
Kunnen deze ook gebruikt worden op de Laguna II Phase II? Volgens de officiele pagina zou dat één DVD moeten zijn met heel Europa ipv een stapel CD's?

dat hangt ervan af welk systeem je hebt, je hebt in de lag2ph2 ook navi systemen met aparte schijven, dat was dan de CNI2 geloof ik

Systreme

Citaat van: vandenr op 04 september, 2013, 16:51
De groeten !

Vreemd genoeg heb ik dat probleem ook  ???