Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 33
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 20
  • Totaal: 20

grootste renault meeting 7 april 2013 Katwijk

Gestart door CHarmsen, 01 april, 2013, 19:37

Vorige topic - Volgende topic

Ed

CHarmsen

Gaat niemand heen lekker gezellig dan sta ik daar tussen al die 5jes Mégane's en clio's

marxander

Ik ga er dit jaar niet heen ben er vorig jaar wel bij geweest in nijkerk, maar sla deze dus over.

nielsjoh

Ik kom ook wel even kijken, maar ga er niet tussen staan met mijn orginele Laguna.
Laguna 1.6 16v Expression 90-LR-TZ

Facebook: https://www.facebook.com/niels.haegens

CHarmsen

mijne is toch ook niet opgevoerd of zo er zullen wel meer standaard auto's staan of nie dan? ik zie wel of ik er tussen ga staan ik weet ook nog niet zeker of ik er wel heen ga zou eigenlijk zwemmen met me kids en vrindin maar me zwager die ook mee was met de meeting in de Meern wil er graag heen (die heeft zelf 2 5jes en een laguna1 fase 2) dus ben eigenlijk wel verplicht om mee te gaan hij ging ook met mij mee !!

Lagunainitiale

Ik zit zo eens naar je avatar te kijken charmsen, maar je banden zien er zo raar uit. Misschien even het rubber met schoen poets zwart maken ;D

CHarmsen

haha ;) ik zal je eerlijk zeggen dat de banden pik zwart zijn op de foto maar ze verteken op de foto heel erg (had de velgen er toen net 10 min onder zitten gepoetst en wel inclusief banden) maar als je goed kijkt zie je ook dat het net lijkt of ik de velgen er onder getekend heb  :'( maar dat is helemaal niet zo :D

kijk maar naar de foto's van de meeting heb niks meer aan me velgen gedaan en daar zijn me banden wel mooi beetje vreemd :-\

ik zal van de week me avatar weer eens veranderen

Lagunainitiale

Ik zal eens kijken. En ja verander je avatar maar want dit is net zo'n knullige tuning 19 jaar petjes scheef ;D

Lagunainitiale

Ja. Ik zat nog even te kijken. Maar kan ook komen door de hoek van het licht. Dat rubber geeft veel meer diffuse licht af dan die lak. Waardoor onder die hoek de banden veel meer licht afgaven.

CHarmsen

dat kan wel ja ::) totaal geen verstand van haha wel leuk om te horen dat het zo werkt hij stond wel vol in de zon

CHarmsen

helaas raak ik ook niet meer heen me zwager moet zaterdag crossen tm cup(dacht ik) onder zeeland in belgie en wil dan toch zondag niet heen hij zegt komen er nog wel meer en dan is het ook wel mooier weer heeft hij gelijk in.

jammer had er wel zin in volgende keer beter

viper

ik ga niet, verkeerde auto.

Als ik m'n vorige laguna nog had, dan waarschijnlijk wel maar met deze nog niet.

Paul

Ik ben net even geweest. Mooie locatie, mooie auto's.

De auto van boondock saint gezien en volgens mij ook de Laguna van maarten jan.