Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: Nikk
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.504
  • Totaal topics: 10.390
  • Online vandaag: 48
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 22
  • Totaal: 22

lampjes in raambediening vervangen!!

Gestart door CHarmsen, 02 februari, 2013, 21:25

Vorige topic - Volgende topic

Lagunainitiale

Het nummer van conrad klopt gewoon hoor. Die lampjes zijn als origineel.

Provocatione

In het topic waar forumvrind CHarmsen naar verwees, werd geopperd door iemand, om het tegen betaling natuurlijk, voor een groepje forumleden te doen.

Is zoiets Anno 2013 ook niet mogelijk? Het lijkt mij echt geweldig, maar dit is iets wat ik zelf gewoon niet kan.

https://www.lagunaclub.nl/forum/index.php?topic=744.msg17534#msg17534

Ben erg nieuwsgierig en als ik zelf ergens mee moet helpen, is dat geen probleem!

Groet John

CHarmsen

Iemand zal dat toch wel willen doen ik alleen nog niet omdat ik het eerst bij me eigen auto moet gaan proberen als dat goed gaat wil ik het voor andere  tegen betaling ook wel doen

Paul

Ik wil het ook wel doen. Heb nog een paar schakelaars liggen waar ik evt een ruil systeem van kan maken.

CHarmsen

ik heb ook nog een hele zet schakelaars liggen dus kan ik het ook op doen is het alleen en kwestie van over zetten heb er alleen nog geen zin in haha eerst maar eens 2 trekhaak stangen lassen die L vormige (ben ik vergeten onder me oude auto vandaan te halen dus heb alleen de balk en kogel beetje dom)

vanmiddag opmeten maandag avond lassen gezellig met me pa. bij me schoonpa op de boerderie haha

Provocatione

De voorzet is door Paul gegeven, wie heeft zin om hem te helpen inkoppen?

Wat zullen de kosten zijn Paul, voor dit High-End verlichting inbouwen in de raamschakelaars?

traffic.gif
title="Click to load original image"

Maarssenaartje

Citaat van: Provocatione op 27 mei, 2013, 00:06
De voorzet is door Paul gegeven, wie heeft zin om hem te helpen inkoppen?

Wat zullen de kosten zijn Paul, voor dit High-End verlichting inbouwen in de raamschakelaars?

traffic.gif
title="Click to load original image"

Ik had hem reeds ge-PM-ed...met dezelfde vraag  ;)

postp

Hopelijk wordt het nog gelezen; als iemand mij daarbij zou willen helpen;  !!

CHarmsen

ik denk dat ze je er wel bij willen helpen of ik licht er aan waar je vandaan komt en denk dat er helaas niet veel mensen dit meer lezen is al een oud topic!

postp

Hi CHarmsen; dat zou mooi zijn; ik woon in Amsterdam. .. Jij in de NOP dacht ik gelezen te hebben?

Turbo

bij mij zijn de lampjes ook kapot en wil ze ook weer werkende hebben  =hi=

CHarmsen

NOP weet niet wat dat is maar in 't veld vlakbij schagen dus dat is te doen haha. moet je er wel even bij vertellen dat ik voorlopig geen tijd heb. is een derde opkomst dus moeten even wat kamers verbouwt worden en nieuw behangetje en zo je kent het denk ik wel.

Lagunainitiale

Noord oost polder, bovenste gedeelte van flevopolder.

Turbo

even weer onder de aandacht brengen  ;D
weet iemand welke ledlampjes je moet hebben voor in de schakelaars en waar ze te verkrijgen zijn ?
bij Conrad al zitten kijken met het eerder genoemde nummer maar die geven kennelijk te weinig licht
wie o wie weet raad  O0

Lagunainitiale

Nee hoor lampjes conrad zijn de juiste.