Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 86
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 78
  • Totaal: 78

Keycard in de was..

Gestart door hans49, 22 januari, 2013, 21:19

Vorige topic - Volgende topic

marxander

op de eerste pagina staat wel een foto.  ;D

hans49

Jij hebt een 3-knops card, ik weet wel wat van electronica maar niet of die hetzelfde is of volledig anders dan de 2-knops versie ;D

marxander

??? ??? =sorry=nee gewoon dezelfde als die jij of je vrouw in de was had gegooid..... dus 2knops en ook gemaakt met 2 nieuwe switches.
Maar goed heb de case al dicht dus maak hem niet meer open.
Dan maar bij de auto staan om ze open en dicht te doen.

hans49

in dat geval...(sorry marxander, dacht dat je 3 knops had)
Ja, dat zwarte rondje in t midden is de zendspoel cq antenne, 100% zeker.
Jammer dat ie al dichtgelijmd zit.

Lagunainitiale

Dat zwarte ding in het midden is je inductie lader.

marxander

En wat is of doet een inductie lader??

hans49

:-[ ik vraag t me af of dat zo is, maar een inductielader is zeg maar hetzelfde principe waarmee je je electrische tandenborstel oplaadt. soort van transformator.

marxander

Het is een soort van spoel met koperdraad dus ja het zal wel een speciale functie hebben, een transformator is toch ook een spoel met koperdraad.

LeFreak

Een inductielader is een manier zonder dat er fysiek kontakt is met een laadpunt, iets opgeladen/van stroom voorzien wordt.. Zit ook achterin BlackBerry telefoons, en het zal ongetwijfeld in iPhones zitten... ::)

marxander

Kan het zijn (Wat ik lees op inet) dat hij oplaad als het in de auto zit?? hij is voor de reparatie niet in de auto geweest en ook heb ik hem maar zeer kort geprobeerd.
Kan het dan zijn dat hij een tijdje in de auto moet zitten dat hij dan oplaad??

Lagunainitiale

Ja hij laadt op onder het rijden.

Paul

dat is alleen voor het handsfree gebeuren. de gewone cv werkt via de batterij. (bij de ph1)

viper

Trust

Citaat van: hans49 op 01 februari, 2013, 09:48
:-[ ik vraag t me af of dat zo is, maar een inductielader is zeg maar hetzelfde principe waarmee je je electrische tandenborstel oplaadt. soort van transformator.

Waarschijnlijk zorgt die inductie spoel voor de spanning voor de communicatie met de start onderbreker  immers zonder batterij in de kaart kun je toch starten .

viper

nee, deze laad de interne batterij op voor de handvrij functie