Welcome to Lagunaclub.nl. Please login or sign up.

24 februari, 2024, 14:53

Login with username, password and session length

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 194.035
  • Totaal topics: 10.328
  • Online today: 56
  • Online ever: 383
  • (13 januari, 2020, 07:44)
Gebruikers Online
Users: 2
Guests: 32
Total: 34

MOTOR TUNING??

Gestart door RICO1047, 24 mei, 2005, 18:40

Vorige topic - Volgende topic

RICO1047

LAAT IEMAND EENS BEGINNEN MET WAT TUNNINGVERHALEN EN PLAATJES VAN DE MOTOR?
OF MISCHIEN IEMAND ERVARING MET HET PLAATSEN VAN EEN UITLAAT DEMPER LINKS EN RECHTS,VRAAG ME AF HOE ZE DAT GEDAAN HEBBEN

Raimond

Uitlaat demper links en rechts staat ook nog op mijn planning! maar vraag me inderdaad ook af waar dat dan langs zal moeten..... ::) Iemand? :P

youri

Hallo, ik heb op internet gezien dat er speciale dempers voor laguna's zijn, Deze zijn volgens mij van Remus. Deze hebben dezelfde rare bocht als de orginele. Daarbij kan je er zelf een demper bijzoeken die er het zelfde uitziet. Als je de tweede wil
(aansluiten) moet je de (hoofdleiding) na de tweede pot( tenminste is bij de 3.0 v6) doorslijpen en voorzien van een t-stuk. de rest wijst zichzelf.

rayl

;)als je 2 pijpen wil en je wilt niet de bank breken ga dan ff naar de autostyle dealer bij je in de buurt en vraag naar uitladen van powerfull zij kunnen je precies vertellen wat je nodig bent ze hebben daar allemaal hulpstukken voor,
en het is heeel goed te betalen.
see ya
8)

visitor

Heb er onlangs eentje gezien op een meeting in Frankrijk. Die had een universele demper (bullet) gekocht en na die demper een splitsing gelast zodoende liep er een inox stuk vlak achter het racegaas van zijn achterbumper en had hij er 2 ovale DTM's opzitten. Het is niet ideaal maar qua show-gehalte scoort dat wel.
Ikzelf heb eens gaan checken voor een dubbele DTM met 2 dempers van skytune, best betaalbaar maar kheb geen idee hoe ze die erop zouden steken.

bassy

hoi
ik heb een blast 2 uitlaat eronder zitten, ook een universele.
Ook hebben ik de tussen demper verwijdert voor een nog beter geluid.
past erg mooi op de auto.
Het is een vrij grote dubbele pijp, ze zijn bijde 10 cm doorsnede.

groeten bassy

visitor

heb je daar geen geluidsfragmentje van?

bassy

Van die uitlaat????

Dat kan ik wel even maken hoor!!!  :P

groeten BAssy

visitor

maak er maar eentje  ;) ik ben altijd curieus naar het geluid dat een uitlaat produceert ;D

mrddevil

en heb je zelf een pijp gemaakt als vervanger voor de tussendemper of heb je die ergens kunnen kopen
ik hoor het graag van je want ik ben ook bezig met een racedemper

bassy

ik heb het bij ons in de buurt laten doen door een bedrijf.
Die heeft een tussepijp gemaakt waar eerst de tussendemper zat.

dennis72

bassy,  de uitlaat past die zonder problemen op de orginele uitlaat.. omdat de laguna uitlaat naar beneden wijst.. en waar heb je je uitlaat vandaan??

grtjs dennis 8)

SMF spam blocked by CleanTalk