Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 34
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 24
  • Totaal: 24

Openingsmeeting De Meern 24-03-2013

Gestart door fs1, 07 januari, 2013, 19:26

Vorige topic - Volgende topic

Dreke

Met slippende banden vertrekken mag niet.

<iframe src="https://www.facebook.com/video/embed?video_id=494875243884225" width="400" height="320" frameborder="0"></iframe>

CHarmsen

er mag wel meer niet haha sex voor 't huwelijk ook niet en pissen tegen de kerk ook nie haha lekker belangrijk

marxander

Swaffelen mah daar in tegen wel weer.

verstuurd vanaf mijn hangplek.

maartenb

Citaat van: Viper op 11 februari, 2013, 15:20
LOL

daar kunnen we verandering in brengen hoor ;D
Och, wilt ge weer eens 'nen naft turbo horen blazen  ;D
Overigens klopte je vermoedenin Bree: het zijn geen 163pk, maar meer... hoeveel is alleen niet bekend.

Paul

Hoe ben je erachter gekomen? Hij voelde iig niet als 163pk ;D

viper

ik merkte het vooral toen we gereden hadden ;D

Lode

Ik zit te twijfelen of ik ook niet zou langskomen.
Heb ondertussen al regelmatig advies hier gekregen op het forum. =thnx=
Het forum leeft en is zeker nuttig.

Misschien is het dan wel netjes om wat terug te doen door naar de meeting te komen.
Alleen weet ik niet zo goed wat ik er van mag verwachten.

Is het gezellig wat kletsen met mekaar?
Of is er een rondritje voorzien?
Kan je komen en gaan wanneer je wilt? Of is er een strak schema (think not  :D)
En wordt er wat gegeten?

Het is niet dat het heel ver is vanuit België, maar ik wil wel een beetje weten hoe het in zijn werk gaat.

Lode

marxander

Je komt gewoon gezellig bij elkaar op de parking en je kan kletsten met elkaar en ervaringen uitwisselen.
Ook zijn er mensen die de clip mee nemen zodat er misschien problemen kunnen worden opgelost.
Ook kunnen er eventueel kleine reparaties worden uitgevoerd als het weer en de tijd het toe laten.

Omdat we staan bij AC in de Meern kan je daar eten en drinken natuurlijk op eigen kosten.
Je kan gaan en staan waar je wil dus als je komt en je merkt dat je het niet leuk meer vind of gezellig is kan je natuurlijk gewoon weer weg gaan.
Dus niets moet hoor, maar het is vaak zo als er genoeg mensen zijn kan het automatisch zeer gezellig worden natuurlijk.

wes_90

Een toertocht zou zeker wel mooi zijn om te doen, misschien in de toekomst?

CHarmsen

ik weet ook niet wat ik er van moet verwachten ga gewoon heen en als ik het niks vind en niks te praten ga ik gewoon weer naar huis natuurlijk maar denk zelf dat het wel interesant word.

viper

er zal wel genoeg verteld worden hoor :P

Ik kan je wel bezig houden als het moet (als ik op 1 plaats kan blijven staan tenminste :P )

Tja, toerritje zal er denk ik nooit op zitten op een meeting, misschien ooit eens een gewoon ritje maarja, dat vraagt dan weer de nodige organisatie en alle details die er nog bij komen want zoiets in elkaar steken is niet zo simpel als je al met een aantal wagens gaat rijden.

Ik ga wel met mijne eens een ritje doen, ook bart gaat er nog eens mee rijden :P

marxander

De rit erheen is al een toer hahaha

DylanRR

De rit naar jou wordt een flinke toer.  =rij=

marxander

En dat voor een gebakje tsssss het is wat. !!

Lode

CHarmsen, je hebt wel gelijk.

Ik denk dat ik dan ook maar eens een kijkje kom nemen. Gewoon voor de gezelligheid dus.
Rookie heeft immers al eens z'n (imitatie)clip aan m'n auto gehangen en toen bvb al twee setjes wielen ingelezen en enkele oude meldingen gewist.

Kan ik alvast m'n kentekenplaathouder even inruilen, want het is nog altijd die van de autohandel die er op zit.
Tenzij er iets tussenkomt mag je mij dus aan de lijst van de deelnemers toevoegen.

Lode