Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 95
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online

koplampen afstellen

Gestart door Lagunainitiale, 05 december, 2012, 09:39

Vorige topic - Volgende topic

Lagunainitiale

Hoe kan je bij de xenon koplampen de hoogte afstellen? Ze staan veel te laag bij mij, maar die afstel schroeven zitten er niet op. Of moet je deze via de computer verstellen?

Eric

Dat kun je niet afstellen, dat gaat automatisch.
Wellicht heb je een storing met de hoogteregeling?
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

Rubberstreper

Als je seint met grootlicht, gaan ze dan wel even omhoog?
ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

DaBuzzzzz

De afstelling staat los van de automatische stelling, deze regelt alleen het verschil door zware belading en gaat naar de nominal stand. Deze stel je af met een witte nylon stelschroeg bovenop de lampunit (dit is zo iig bij de II phase 1)

Lagunainitiale

Idd alles werkt goed alleen het nulpunt is te laag. Maar die stelschroeven zitten hier niet op zoals bij de II.

Appelsien

Met een clip kan je ze toch kalibreren (de voor en achter sensor)(auto helemaal horizontaal zetten) althans bij de lag2 kan dat. Weet niet hoe dat met de clip en een lag3 zit...
Laguna II Phase II Grand Tour 3.0 v6 initiale (aut5)

Paul

Dat kan, maar dan moet je wel eerst een basis hebben.

viper

Deze lampen kun je ook afstellen met een imbus 6. Ik zal morgen eens kijken waar die weer juist staat want ik weet het niet meer zo direct.

Lagunainitiale

viper

geen laguna binnen gehad. Zo meteen als ik op de laptop bezig ben zal ik het eens opzoeken.

Lagunainitiale

Op een dag geen enkele laguna binnen ??? Das toch de nummer 1 van renault?

Lagunainitiale

Ik heb hem gevonden, sterker nog had hem op mijn tab staan.
traffic.gif
title="Click to load original image"

Lagunainitiale

Jahoor gelukt is net als alle andere lag's maar dan net wat beter verstopt.

Rubberstreper

ex:  Laguna II ph2 2.0t 170 GrandTour Aut5 Initiale, Lag 2 ph1 V6 Aut5, Lag 1 ph2 V6 24v handgeschakelde 5 bak, 21 TXE, 21 TL. Nu hier undercover voor Ford: Mondeo 2,5t titanium pantherblack.

viper

haha, ja het gebeurt dat er eens geen laguna binnen he. Lol.

Maarja, je hebt het gevonde. Goed zo ;D