Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 90
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 69
  • Totaal: 69

Handsfree ervaring laguna 3

Gestart door basslijkhuis, 18 september, 2012, 22:09

Vorige topic - Volgende topic

viper

Dat is ook het nadeel met systemen inbouwen die niet 100% van renault zelf zijn. Dan letten ze er niet zo naar en duurd het ook enorm lang voor een oplossing (als er al één komt)

basslijkhuis

Vandaag met schuim eruit gereden, kreeg ik de opmerking of ik in een aquarium zat..... Net echt de oplossing dus

espacedriver;)

op een ander forum wordt zelfs geadviseerd om zoveel mogelijk te isoleren achter de microfoon met schuim en andere opvulling. Ik heb vandaag met het microfoontje er half uitgereden en even een test naar de voicemail gedaan, het was misschien ietsje minder achtergrondlawaai.

bottom line van wat ik allemaal lees is: de microfoon is gewoon niet heel denderend en pikt veel op. Isoleren helpt iets. Beste is andere microfoon, verschillende oplossingen voor gezien, van zwanehals tot ingebouwd in zonnebril houder. Ik ga eens kijken of de bestaande relatief eenvoudig te vervangen is door een ander exemplaar.

basslijkhuis

Zijn er al mensen met een oplossing voor het audio probleem? Mogelijk al ervaringen met andere microfoons?