Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 95
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online

Handsfree ervaring laguna 3

Gestart door basslijkhuis, 18 september, 2012, 22:09

Vorige topic - Volgende topic

basslijkhuis

Net contact gehad met de dealer, herprogramering zegt hun niks. Geven aan dat de software van de auto niet veranderd wordt. Gaven aan dat ik het moet zoeken in het uitgaande volume van de telefoon. Deze heb ik nu voluit staan, hij gaf aan dat het dan juist slechter wordt en adviseert dit volume half te zetten.

viper

verdorie, ik wist dat ik iets vergete was te controleren :-\

Mijn excuses !!

basslijkhuis

@Viper,ben je al wat wijzer?

espacedriver;)

Ben ook benieuwd of hiervoor een update is en of je dat misschien voor mij kunt checken of ergens met de clip kunt zien? Bij mij klagen ze ook boven bepaalde snelheid.

viper

ja, ik had ff zitten zoeken en je moet eens kijken bij volumeregeling, daar moet ergens spraakvolume staan ofzo en die moet op 23 staan.

Dit zou al een heel deel oplossen.

nu, ivm een reprog, die is enkel voor het vorig model (dus laguna2 en espace4)

Paul

Als het goed is krijgt de mijne vrijdag een reprog van de communicatie eenheid. ben benieuwd.

basslijkhuis

@paul maar dat is voor een laguna 2 toch?

@viper volgens mij is het enige volume dat in te stellen is het inkomende volume. Ik zie niet in wat het zou helpen om deze op 23 te zetten, hooguit niet te hard om echo te voorkomen

Lagunainitiale

Nee in expert menu kan je ook microfoon volume instellen.

basslijkhuis

Waar zit dat expert menu? Voor de duidelijkheid heb ik het over een tomtom carminat systeem

viper

ik heb het nog niet kunnen proberen maar het zou bij telefooninstellingen moeten staan, dan volumes en dan volume spraakbesturing

dit moet allemaal ingesteld worden op de radio en niet op het tomtom systeem he

basslijkhuis

dat klopt, bij mijn laguna 2 kon ik dit inderdaad bij de telefooninstellingen regelen, echter bij laguna 3 (radiosat) is dit menu er niet meer lijkt het

viper

controleer dan eens de mirco.

zit daar een mouse rond ofzo ?

basslijkhuis

ik kan eens kijken, moet er wel of geen mouse omheen zitten?

viper

geen

want als er wel rond zit kan deze dempend werken

basslijkhuis

kan ik de microfoon gewoon uit het dak peuteren of zijn er nog geheime klic vingertjes die kunnen afbreken?