Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 33
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 23
  • Totaal: 23

Bluetooth van Carminat / Cabasse Dvd systeem werkt niet meer

Gestart door Paul, 18 augustus, 2013, 20:08

Vorige topic - Volgende topic

Paul

Vorige week tijdens een telefoongesprek liep het systeem vast. Gesprek werd beeindigd en het display bleef vast staan.
Reageerde op geen enkele knop meer.
Nadat de auto uitgezet was kon ik het complete systeem weer gebruiken, behalve de carkit.
Ik kan de telefoon wel zien in het menu, maar als ik hem selecteer gebeurt er niks.
Op de telefoon geeft hij dat melding dat de koppeling geweigerd word door de carkit. Dit doet hij met alle telefoons die goed gewerkt hebben.
Geen storingen in de clip, accu losgeweest, alles opnieuw aangeleerd. Niks werkt.

Is dit probleem bij iemand bekend? Zou een software update helpen, of is de unit stuk?

viper

had je de telefoons ook uit de lijst gegooid en er terug in gezet ??

Paul

Ja,

Als je hem selecteerd, dan gaat het BT tekentje wel bij de tel staan (duurt ook best lang). Voor de rest gebeurt er niks.

viper

Paul

Ja alles geprobeerd. Zit echt in de carkit volgens mij.

RichTrip

Ik zal ook eens wat gaan proberen op mijn testsysteem. Het lijkt dat er een probleem is met de navigatiecomputer (achter het klepje).
Heb nog niet geprobeerd om mijn eigen telefoon op het testsysteem aan te melden (o.a. geen microfoon aangesloten). In mijn eigen auto (Scenic II) werkt het Bluetooth prima. Nooit geen klachten mee gehad.

Heb evt. binnenkort wel een navigatiecomputer beschikbaar die je eens zou kunnen proberen. Reserve apparatuur voor dit systeem is schaars en in de regel erg duur als het wel beschikbaar is...... :(

Paul

Het probleem is opgelost.

heb de navi computer er 1,5 dag uit gehad.
Vanmiddag gemonteerd, nog steeds hetzelfde probleem.
Telefoon gaf heel af en toe aan dat ik de verkeerde passkey (1234) ingevoerd had, maar dat was niet zo.

Nu heb ik via het expertmenu  de code veranderd van 1234 naar 0000, en nu werkt alles weer.
Kan gewoon weer aanmelden en bellen.!!

Iedereen bedankt voor de hulp !!

viper