Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.531
  • Totaal topics: 10.395
  • Online vandaag: 32
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 16
  • Totaal: 16

Climate Control inbouwen

Gestart door Perconte, 03 april, 2010, 18:45

Vorige topic - Volgende topic

Perconte

Even een airco vraagje. Mijn Lag heeft onderstaande airco paneel. Nu zie ik bij veel mensen hier zo een mooi climate control paneel.
Is het makeklijk om dit ook in mijn Lag te bouwen of is hier veel aanpassing voor nodig?

traffic.gif
title="Click to load original image"

rookie

is niet om te bouwen, mits je alles hebt en alles goed gaat. Als je dit wilt, kun je beter eentje kopen met.

Heel simpel, de jouwe werkt met een ijzeren kabel, de CC met motortjes.

viper

Perconte

Helaas dan. Dacht misschien is het alleen maar het paneeltje ombouwen en klaar.

rookie

nee, het is haalbaar, maar denk dat het zeer weinig mensen kunnen, een renault garage gaat er niet een beginnen, zonder dat het compleet betaalt wordt met compleet eigen risico.

Je moet namelijk een ander display monteren, computer moet compleet geherprogrammeerd worden, nieuwe verdeelunit voor de lucht, kabelboom hiervoor en nieuwe kabelboom voor in de auto, airco moet opnieuw worden afgevuld, ook geld dit voor de verwarming.

Als je weet wat je precies doet, denk ik 2 complete dagen werk, als je niet weet wat je doet, koop een extra auto om onderdelen te halen, en neem 2-3 weekjes vrij.

rookie

viper

knotty

dat jouw verhaal gelijk is aan "niet haalbaar" het verschil met deze term is te verwaarlozen.

maar euh.... perconte... rookie hier gaat een bmw kopen met 400 pk, en je kan zijn laguna zo over nemen voor 4600,-..  >:D ;D
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

rookie

rookie

maar ik zeg het niet graag, wel on topic blijven mensen.  ;D