Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.638
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 38
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 23
  • Totaal: 23

verwarming voeten

Gestart door markmbx, 01 februari, 2009, 21:39

Vorige topic - Volgende topic

markmbx

Hi, mede lagunarijders,

heb sinds kort een laguna gt (bj 2001), slecht bj. maar ziet er geweldig uit en rijdt 10x beter als de 308 hdi die ik zakelijk rij.
Ik heb 2 problemen, de auto trekt best wel naar rechts.
Toen ik hem kocht stond het stuur naar rechts bij rechtuitrijden.
De stuurkogels rechts en links zijn vervangen, en hij is uitgelijnt(garantie) maar nu staat het stuur naar links bij rechtuitrijden.
De auto trekt nog steeds naar rechts.
Het volgende probleem is dat de ecc goed werkt maar de voetenruimte niet wordt verwarmd (klep???).
Is dit zelf te verhelpen??
Ik moet erbij zeggen dat ik een half jaar garantie heb op de auto (bj 2001 km/st 190000).
Ik wil alleen niet voor elk akkefietje terug gaan naar deze garage omdat ik wist wat ik kocht!!!.

viper

je hebt op de 2 zaken garantie dus zou ik je aanraden van terug te gaan

al zeker voor het uitlijnen want dit is zeker niet goed gedaan.

voor je verwarming zou ik ook terug gaan, kan zijn da ze het werk dan wel aanrekenen maar het onderdeel hoogst waarschijnlijk niet.

knotty

tis niet erg als je een zeikerd bent aan de balie van de werkplaats receptie zolang er daadwerkelijk wat aan de hand is. in jouw geval is er wat aan de hand.
je hoeft niet bang te zijn dat renault failliet gaat. dus kom op... claimen die garantie.
spaart je weer geld zodat je lid kunt worden van deze fantastische club ;)
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

viper

tis da, renault zal ni failliet gaan daardoor.

en nog een deel waarheid ivm de club (ook al ben ik geen lid  ;D 8) )

knotty

waar wacht jij nog op dan viper?
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

viper

haha, op het mooi weer zoda ik terug met de moto kan rijde  ;D lol

nee, ik ben ni van plan om nog in een club terecht te komen. aanbod genoeg ma khou het liever zo.

Lagunainitiale

Als de auto na het uitlijnen ook blijft trekken zou je kunnen denken aan de draagarmen, verschil in leeftijd, of merk tussen deze twee kunnen trekken veroorzaken. Net als versleten achteras rubbers. Laat de dealer even naar die twee dingen kijken.

Paul

Kan natuurlijk ook nog in de banden zitten.
Voorbanden wisselen van links naar rechts, dat kan soms een flink verschil maken.
Daarna natuurlijk wel weer terugleggen op de originele plaats vanwege de bandensensoren.