Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.476
  • Totaal topics: 10.386
  • Online vandaag: 443
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 44
  • Totaal: 44

knipperrelais vervangen

Gestart door yokingy, 03 augustus, 2008, 21:04

Vorige topic - Volgende topic

yokingy

wie is er op de hoogte van de electronica mbt het knipper relais
an ik deze vervangen voor een ander welke led lampen kan aansturen en dan niet de fout melding krijgen.
wanneer je nu led lampen  ( knipperlampen) monteerd dan gaan ze heel snel knipperen
en er komt een fout melding op het dashbord. ja een weerstand kan ook maar dan
doe je het led verbruik weer teniet en dan hangt er ergens in je lampbody
zo'n grote weerstand.
wi heeft voor mij een antwoord. ???
thanks

fs1

je hebt gepost in het laguna 3 gedeelte, gaat eht ook echt over een laguna 3? of over een andere wagen? graag het bouwjaar om volledig zeker te zijn

rookie

om eerlijk te zeggen, zou ik de moeite niet op de hals halen van deze lichten. Misschien dat FS1 iets weet??

fs1

nja ongeacht welke auto het is, zal je eens moeten rondkijken naar andere types van deze "lampen" die daar op voorzien zijn..

christian

de laguna 3's zullen waarschijnlijk bog garantie hebben lijkt mij...

fs1

en dat meld je ons omdat..?

christian

omdat hij dan niet hoeft te vragen hoe je het maakt, aangezien de garage het dan gratis doet.

wat zijn dus vraag overbodig maakt.

Duupke (Ronald)

Ik denk dat de dealer in het geval van garantie dan heel erg snel die LED lampen verwijdert.

rookie

ik denk dat de dealer dat niet eens doet, jij verandert iets, daardoor werkt het niet goed, jij lost het maar mooi op.

fs1

waarom zijn we ineens over garantie en alles bezig?? daar heeft ie toch helemaal niet om gevraagd, hij wil weten hoe ie led knipperichten kan doen werken zoals het hoort in z'n wagen.. wat heeft de dealer daar nu mee te maken, die gaat gewoon zeggen dat het niet gaat zoals altijd, de dealers gaan er almaar meer op achteruit als je het mij vraagt..

in elk geval, we wachten weer even op de topicstarter om ons te bevestigen dat het echt om een lag 3 gaat

viper

Citaat van: fs1 op 05 augustus, 2008, 12:55
in elk geval, we wachten weer even op de topicstarter om ons te bevestigen dat het echt om een lag 3 gaat

da vind ik ook  ;D

melcon

Ik denk dat de topicstarter geĆ«lektrocuteerd is tijdens het vervangen van het knipperlicht relais  ;D

In elk geval, dit topic moet hoe dan ook naar type II verplaatst worden, we willen nog geen berichten
bij type III zien  :P ;) ;D