Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.651
  • Totaal topics: 10.417
  • Online vandaag: 41
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 29
  • Totaal: 29

Bedieningspaneel vevangen help!!

Gestart door Issam, 09 maart, 2011, 19:57

Vorige topic - Volgende topic

Issam

Ik heb een nieuwe airco bedieningspaneel weten te bemachtigen voor mijn laguna 1.9 dci.

Mijn vraag is of ik m zelf kan aanlsluiten zonder problemen of dat ik dat door de dealer zou moeten laten doen (misschien dat hij geconfigureerd dient te worden)???

Graar jullie advies

Lagunainitiale

kan je er zo in doen en het zal werken. maar volgens mij bevat dit onderdeel het chasis nummer waardoor je niets meer kan inlezen zoals keycards of ventielen. de computer is dan niet meer toegankelijk. waarom wil je hem vervangen?

Issam

bedankt voor de reactie.

Ik wil m raag vervangen omdat mijn scherm niet meer werkt de getallen ijn niet meer goed te lezen.

Ik heb m van iemand gekocht die dt ding maar 1 dag in zijn auto heeft gehad laguna 1.6 bezine en ik hebhet overgekocht van hem.

Allee ik was en beetje terughoudend met installeren, omdat ik bang ben dat er iets zou gebeuren met de software ofzo?

klaas

Komt dit doordat je achtergrondverlichting het niet meer doet, of werk het hele schermpje
gewoon niet goed meer
Laguna 2 3.0 V6 ph 1.5 initiale
Fiat Scudo multijet 130 2012

Issam

de hele scherm doet het niet meer.

Issam

Citaat van: Lagunainitiale op 09 maart, 2011, 20:00
kan je er zo in doen en het zal werken. maar volgens mij bevat dit onderdeel het chasis nummer waardoor je niets meer kan inlezen zoals keycards of ventielen. de computer is dan niet meer toegankelijk. waarom wil je hem vervangen?

Dus als ik m zelf aansluit is het gevolg dat ik dan niets meer kan inlezen??

Wat zou ik dan het best kunnen doen?

Paul

Nee hoor, gewoon inpluggen en alles werkt !!

Issam

Bedankt voor uw reactie.

Dus het maakt niet uit dat deze airco-unit uit een 1.6 bezine komt en aangezien ik een 1.9 dci heb?

Paul

rookie

Mogelijk wel de aansturing van de motors, dat is wel verschillende, mogelijk dat je er niets van merkt. !!

Lagunainitiale

dat display zit met een platte stekker opde print plaat vast mogelijk is die gewoon los.

Issam

Heb ik ook nagekeken maar helaas..

fs1

gewoon verwisselen dat ding, dat gaat echt niks fouts doen hoor