Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.651
  • Totaal topics: 10.417
  • Online vandaag: 41
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 31
  • Totaal: 31

Electrisch schema

Gestart door henk b, 15 maart, 2010, 15:02

Vorige topic - Volgende topic

henk b

Ben er achter gekomendat het toch massa moet zijn heb geinformeerd maar niemand in mijn omgeving weet wat een lin verbinding is weet ook niet waar ik de sporen moet zoeken. Heb een Haynes manuel daar staat wel een kachel schema in maar het deel wat ik nodig heb staat er niet in ben op het internet wezen zoeken maar kwam daar ook niet verder.
heeft hier niemand het deel wat ik zoek dat maakt het zoeken naar mijn oplossing een stuk makkelijker zonder dit is het eigenlijk niet te doen

Het hoeft niet voor niets wil er best een vergoeding tegen over zetten!

viper

ik zal je straks een schema bezorgen.

ik heb het momenteel redelijk druk maar vandaag heb je het nog  ;)

(de verbinding tussen de rekeneenheid en het motortje is geen Lin-verbinding, dit is wel het geval bij de laguna3) => wist het niet meer zeker maarja, dit is enkel positief  8)

viper

Hier het schema

Moest je vragen hebben, stel ze maar hoor.

henk b

Heb het gevonden na wat meet werk bleek er een draad niet goed kontakt te maken hoop zoek werk maar alles werkt weer

kan wat mij betreft op slot

Henk

Lagunainitiale

Kan je verder uitleggen welke draad welke stekker en waar het probleem precies zat, de ECC problemen zijn bekende problemen en als we dit soort info goed verzamelen kunnen we het beter oplossen. Maar goed dat het opgelost is.

viper

Goed dat je het gevonden hebt  =tap=

Inderdaad, die extra info mag er gerust nog bij hoor  8)

henk b

weet niet precies welke draad maar bij de stekker van het motortje heb ik wat gerommeld, en er schijnt aan de bestuurders kant ook iets van een sensor te zitten die heb ik een halve slag gedraaid en toen ging opeens de motor beide kanten op dus probleem opgelost

Henk