Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.462
  • Totaal topics: 10.385
  • Online vandaag: 718
  • Online ooit: 718 (Vandaag om 03:24)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 17
  • Totaal: 17

Leren int..

Gestart door Lag-3.0-V6, 03 september, 2014, 19:01

Vorige topic - Volgende topic

Lag-3.0-V6

Bekleding Initiale is leer, Privilege niet. Ok.

Om de hele toestand over te zetten, stelt op zich nix voor.

Maarrrr    is de Privilege voorbereid op elektrieke stoelen!! Ik bedoel, de kabelboom. Ik ga daar, wil niet, kan wel, daar niet in graven...

Zijn de stoelen dan zowel L voor als R voor elektriek te verstellen?? Ook geen problemen met airback e.d.? Is de kleur dan toevallig ook nog s in beige  te vinden? Past wel erg mooi bij onze blauwe kleur!

Zo blijven de projekten in mn hoofd mn hoofd bezighouden, dit weer ivm t volgende projekt, de Lag weer kompleet updaten....

Appelsien

Kabelboom is eigenlijk nooit echt voorbereid. Als je een elektrisch verstelbaar interieur in je auto wil maken, dan kan je t verstelgedeelte wel aansluiten door iets van 5 pinnen van de bestuurderstoel van stroom (2 keer plus 3 keer massa volgens mij)  te voorzien. Zelfde geld voor de passagiersstoel. Airbags blijven tzelfde dus dat is geen probleem, zijn er altijd in de bodemstekker.Enige wat je nit zomaar werkend krijgt iis het memorygedeelte van stoel en spiegels gezien de hardware bij een initiale echt anders is. Andere spiegelverstelknop, andere module voor de voorste raammotors etc.

In het kort, het past wel en werkt ook, alleen niet zoals origineel ;-)
Laguna II Phase II Grand Tour 3.0 v6 initiale (aut5)

Lag-3.0-V6

!! in t kort, mijn idee is dan...niet doen dus.

Ik wil alles houden zoals t hoort, niet voorbereid, niet aan beginnen, erg  =thnx=!!

Renier

Je kan volgens mij ook de stoelhoezen van het leren interieur overzetten?

rookie

Ik heb een aantal keren stoelen overgezet, nooit een probleem geweest. Wat ik weet is het bij een fase 1 altijd voorbereid, zowel spiegel memory, alleen met je het met de clip aanzetten, fase 2 is het bij de goedkoper variant soms niet mogelijk. Ik heb het ooit 1 keer gehoord dat het niet kan, dat was bij een fase 2.

Appelsien

Bij mijn 1.8 van 2002 (privilege) zat er anders helemaal niks extra aan draden bij de bodemstekker als alleen de airbag. Er zijn er wel een paar meer op t forum die dat gedaan hebben en meestal was de bestuurdersstoel niet voorbereid, passagiersstoel soms wel. Zou er ook nog mee te maken kunnen hebben dat de 1.6 en 1.8 nooit in initiale geleverd zijn en dus nooit voorbereid. Wellicht bij een 3.0 zoals lag 3.0 v6 heeft wel.

Heb bij de huidige lag maar gewoon voor een initiale gekozen, scheelt een hoop gedoe ;-)
Laguna II Phase II Grand Tour 3.0 v6 initiale (aut5)

Paul

Die van mij is geheel voorbereid.
traffic.gif

Lag-3.0-V6

Ah...verschil 2/1 en 2/2/?

Paul

traffic.gif

Dit is van de rechter stoel.
traffic.gif

Lag-3.0-V6

Hmmm, zit onder de stoel?