Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 95
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 70
  • Totaal: 70

dialogys pdf van de kachel

Gestart door Lagunainitiale, 18 januari, 2013, 19:27

Vorige topic - Volgende topic

viper

omdat deze verbonden is door middel van een stang. Deze stang bediend de klep onderaan

Lagunainitiale

Aha heb je daar een plaatje van? Kan ik dat eens controleren.

Lagunainitiale

Super die pdf.
Als ik het goed begrijp loopt er dus vanaf dat meng gedeelte een dikke plastic stang naar benden die daar met een boutje vast zit? En de kan dus los zijn of op de verkeerde plek zitten. Is dat gedoe met de clip een must of een optie? Want ik heb nog steeds geen.

fs1

nieuwe dialogys werkte dus weer niet naar behoren, wel veel nieuwe modellen erin, maar de werkplaatshandboeken kreeg op geen enkele manier te zien, onderdelen zoeken wel...

Lagunainitiale

Jij dus ook al, maar waar heb je dit vandaan? Dit is geen dialogys.

viper

die stang zou je normaal gezien zo wel kunnen controleren zonder clip.

het enige wat je met de clip dan gemakkelijker zou kunnen doen is de kleppen aansturen.

en nee, dit komt niet van dialogys :P

Lagunainitiale

Nou denk/hoop dat het over is. Volgens mij zaten de kabels van de dvd speler ertussen.
Hij geeft nu in ieder geval weer warme lucht achter. Ik denk wel dat het goed is om een keer de eindstanden van de kleppen opnieuw in te leren, hij regelt namelijk niet zo mooi als de lag II.

Het betrof trouwens niet die lange stang, maar een wybertjes vorm die de aansturing ervan doet. De lange stang regelt waar de lucht uit komt, wybertje regelt de temperatuur.

Onderin de foto is het linker blokje die met die lange stang, rechts het wybertje.
traffic.gif
title="Click to load original image"

viper

wel een slechte foto :P

maarja, het probleem is gevonden

Lagunainitiale

Ja low end samsung met slecht licht.

viper

;D

Maakt niet uit, zolang het maar opgelost is

Lagunainitiale

Helaas toch niet in orde gaf weer koude lucht af.

viper

Lagunainitiale

Ik heb ontdekt dat er regelmaat in zit, het wel of niet juiste temperatuur afgeven.

Als de lucht uit voeten gedeelte komt dan geeft het rooster voor het gezicht achter koude lucht.
Maar als ik nou, zonder de temperatuur te wijzigen, de lucht verdeling naar het gezicht zet geeft het gezicht rooster gelijk warme lucht af.

Dat doet mij denken dat de luchtverdelingsklep koude lucht lekt als hij op de voeten gericht staat. Waardoor hij dus bij het gezichtsrooster koude lucht onterecht afgeeft.