Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.636
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 90
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 84
  • Totaal: 84

Bluetooth perikelen

Gestart door MichielLaguna, 02 december, 2012, 21:54

Vorige topic - Volgende topic

MichielLaguna

Ik heb een aantal telefoons aan mijn radio gekoppeld met Bluetooth. Zowel android als iPhone. Geen enkel probleem.
Nu heb ik sinds kort een Samsung Galaxy Note II en daar heb ik wel problemen mee. Hij koppelt met de radio, ik kan bellen en zelfs muziek afspelen via BT, maar hij blijft zichzelf af- en aanmelden bij de auto. Erg lastig....want dan valt de (radio)muziek even weg en de verbinding met de telefoon dus ook.

Iemand ervaring met dit probleem?

Lagunainitiale

Ik neem aan bluethooth systeem van de auto zelf? Bij mij hielp het om de telefoon te flashen naar een hogere android versie. Ik had idd dezelfde klacht.

MichielLaguna

Het gaat inderdaad om het BT systeem van de auto zelf. Helaas is de telefoon al voorzien van de laatste android versie....
De Note II is het nieuwste model van Samsung, dus ook het nieuwste Android besturingssysteem.

Lagunainitiale

knotty

bekend probleem van de combinatie samsung en laguna3
mijn vader heeft/had exact hetzelfde probleem met zijn gloednieuwe s3.

laatste firmware update of niet maakte niet uit.
probleem was dat hij constant verbinding verloor endat je bijvoorbeeld het contacten boek niet kon openen in de auto.
het probleem heeft zich in beide gevallen vanzelf opgelost... opeens deed hij het weer..
geef het wat tijd.

gekke is, dat niet alle telefoons van samsung zo reageren. een medewerker van renault munsterhuis had exact de zelfde s3, met exact de zelfde firmware versie, maar hij kon gewoon contact maken met de auto.
Only milk and juice come in 2liters!
traffic.gif
title="Click to load original image"

LE-Driver

Ff in de gaten houden, ik wil ook een Note ll aanschaffen volgend jaar  O0

MichielLaguna

Het is Android versie 4.1.1. (Jelly Bean). Voor de Note II is versie 4.2 nog niet beschikbaar.

Ik ben heel benieuwd of het probleem zichzelf gaat oplossen....

Paul

ik heb 4.1.2 en heb geen problemen met de connectie. wel Laguna 2, maar hetzelfde systeem.