Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 504
  • Nieuwste: octavio
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.637
  • Totaal topics: 10.415
  • Online vandaag: 86
  • Online ooit: 2.168 (08 maart, 2026, 05:52)
Gebruikers Online

Kwestie van volume....?

Gestart door MichielLaguna, 25 oktober, 2012, 20:21

Vorige topic - Volgende topic

MichielLaguna

Ik ben erg tevreden met mijn Laguna. De eerste maand zit er bijna op en ik heb zeker geen spijt van de aankoop!

Wel een puntje van aandacht (of eigenlijk twee):

- Als ik het volume van de radio hoger of lager zet gaat het volume van de TomTom evenredig mee. Ik heb het volume van de TomTom ingesteld op een bepaald volume en dat volume wil ik graag gelijkhouden, ongeacht het volume van de radio. Is dat mogelijk?
- De radio gaat niet in "mute" bij het achteruit rijden. Dat maakt het soms erg lastig om de pieptoon van de PDC te horen. Is er een mogelijkheid om de radio automatisch in mute te laten gaan als de PDC aan gaat?

Groet, Michiel

espacedriver;)

Bij mijn radio is dat volgens mij juist andersom en dat vind ik juist iritant ;)
Mbt de pdc en radio : nee. Wel kan je het volume van je pdc op 5, maximaal zetten als dat nog niet staat via het instellingen menu als je stil staat.

Lagunainitiale

Je kan een relais maken tussen de achteruitrijlamp en een van de mute kabels aan de radio. Dan gaat hij mute bij achteruit.

EagleOfEternity

Citaat van: Lagunainitiale op 26 oktober, 2012, 18:26
Je kan een relais maken tussen de achteruitrijlamp en een van de mute kabels aan de radio. Dan gaat hij mute bij achteruit.

Is dat veel werk?  ;D

Eric

Daar ben ik ook wel benieuwd naar..
Alles is te koop..... Behalve de GT natuurlijk.... Tenminste, een bod is altijd welkom... ;D ;D
traffic.gif
title="Click to load original image"

Lagunainitiale

Is niet super veel werk. Je moet wel even een draadje van.voor naar achteren wegwerken in de zijkant. En dan kwestie van wat knippen en solderen.