Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 503
  • Nieuwste: Martin
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.499
  • Totaal topics: 10.389
  • Online vandaag: 43
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online

LED lampen en zijn/haar ervaringen...

Gestart door knightchurch, 12 maart, 2009, 21:32

Vorige topic - Volgende topic

Dreke

Citaat van: Dreke op 20 maart, 2009, 23:17
Aan elk ding dat er van Philips verkocht word kan ik goedkoper aangeraken behalve autolampen. Die worden zelfs in de personeelswinkel in Eindhoven niet verkocht.
Net terug van een dagje shoppen in Eindhoven. Even de Philipswinkel binnengeweest en tot men grote verbazing daar autolampen zien hangen. Ik ken de gangbare prijzen niet dus heb ik niet kunnen vergelijken. Binnenkort eens in de autoshops langsgaan en wat prijzen opschrijven zodat ik ze volgende keer kan vergelijken.

Duupke (Ronald)

Een normale H4 en H7 lamp zit hier in de verkoop rond de 9 Euro. Volgens mij heb je dan de Premium lijn van Philips.

JPM

WIE O WIE, kan mij vertellen of er 1 of twee relais in de Lag zitten v.w.b. de knipperlichten.  L + R
Ik had n.l twee oranje LED lampen gehaald voor de auto, nu ben ik op internet een relais tegengekomen die het weerstandverhaal opheft, daar deze speciaal voor dit verhaal zijn gefabriceerd.
Dit relais vervangt dus het bestaande relais en hier is een weerstand in verwerkt die de LED spanning wel aankan.

viper

er is geen relais aanwezig.

de tijdschakeling word direct door de uch geregeld.

Melvyn

Ik heb vanmorgen een setje pilot led's aangeschaft voor de binnenverlichting. Wat een verschil, zeg. Kep het bij andere op het forum wel gezien op de foto's maar nu in het echt. Ik vind het wel een mooi gezicht. Voor het kenteken heb ik besteld want die hadden zij momenteel niet op voorraad. Daarna weer even sparen voor de stadslichten  ;D.

Melvyn

Citaat van: Melvyn op 28 maart, 2009, 20:36
Ik heb vanmorgen een setje pilot led's aangeschaft voor de binnenverlichting. Wat een verschil, zeg. Kep het bij andere op het forum wel gezien op de foto's maar nu in het echt. Ik vind het wel een mooi gezicht. Voor het kenteken heb ik besteld want die hadden zij momenteel niet op voorraad. Daarna weer even sparen voor de stadslichten  ;D.

Hierbij een 3-tal foto's.

traffic.gif
title="Click to load original image"

traffic.gif

traffic.gif

Wat een verschil vergeleken met het leeslampje ( welke uiteraard nog vervangen gaat worden  !! )

misskelly28

jep, tis idd wel een verschil  !!
kan er van meepraten  ;D

stinkie

Ziet er goed uit Dreke !! !! !!

Was het veel werk, de montage?

Ik zit nog steeds op de mijne te wachten &^%$# >:(

Dreke

Viel best mee. Moest wat bekabeling leggen naar men interieur, ik heb geen cruise control dus heb ik mij zo'n knopje aangeschaft en daarmee schakel ik de Ledjes in en uit.

stinkie

Oke, dus dat viel mee mee dan. Wat ik eigenlijk wilde doen is de LEDS in plaats van mijn stadslicht laten branden. Eigenlijk op dezelfde manier als mijn kentekenverlichting.

Dreke

En wat gaan ze daar op de APK over zeggen?

stinkie

Hmmmmm, ff de boel weer orgineel maken. Ik zal toch wat meer dingen moeten aanpassen voor de APK. (kentekenverlichting, knipperleds in de spiegels en dan de LEDs aan de voorkant)