Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 503
  • Nieuwste: Martin
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.499
  • Totaal topics: 10.389
  • Online vandaag: 37
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 19
  • Totaal: 19

LED lampen en zijn/haar ervaringen...

Gestart door knightchurch, 12 maart, 2009, 21:32

Vorige topic - Volgende topic

Dreke

Dit interieur heb ik gehad vooralleer ik men zetels met leder heb laten overtrekken. Er bestaat ook nog een volledig zwart interieur voor de privilege met in het midden alcantara en aan de zijkanten leder. Bart heeft zo'n interieur even gehad in zijn eerst Lag en Luc Turbo2 twee heeft er nog altijd 1 in zijn Laguna.

Duupke (Ronald)

Leer/Alcantara is hier geleverd in de Techline's.

Volgens mij heeft Jeroen zo'n interieur.

traffic.gif
title="Click to load original image"

Dreke

Citaat van: Ronald © op 17 maart, 2009, 17:05
Leer/Alcantara is hier geleverd in de Techline's.
Volgens mij heeft Jeroen zo'n interieur.
Yep, zo eentje heeft Jeroen. Bij ons hebben ze deze interieurs in de privilege en later in de sport luxe uitvoering gehad.

Kunnen we geen interieurtopic openen? We zijn ff serieus off topic aant gaan. ;D

stinkie

Citaat van: JPM op 17 maart, 2009, 17:10
Wat staat er in het handschoenenvakje?

Elk type heeft de uitvoering erin staan volgens mij.

Privilege! Maf hé!

misskelly28

Overal in mijn laguna zijn de lampjes vervangen door LED's. Ze werken allemaal direct. Zelfs beneden vooraan (waar mensen hun voeten zetten) steken LED's. Enkel 1 led, aan mijn spiegel wilt ni werken. Voor de rest eigelijk geen problemen mee gehad. Vroeg me alleen af of het mogelijk zou zijn om mijn remlichten, mistlichten, derde stoplicht ook te vervangen door LED's. Kzou ook graag Xenons steken maar weet niet welke ik moet nemen. Iemand een gedacht of is daar verschil in bij de Laguna's??

Duupke (Ronald)

Ik heb een setje Xenon van Pilot. (www.pilotxenon.com) De meningen over Pilot zijn verdeeld, maar ik ben er uiterst tevreden over. Wel is het belangrijk of je een sprekende boordcomputer hebt of niet. Een sprekende boordcomputer gaat Xenon niet leuk vinden, deze zal vast en zeker een foutmelding gaan geven...

misskelly28

nee, geen sprekende boordcomputer  ;D

Is Pilot veel duurder t.o.v. anderen??

Duupke (Ronald)

Ik was iets van 200 Euro kwijt, maar ik vind het nog steeds dat geld waard.

Wat een zee van licht. !!

Dreke

Citaat van: misskelly28 op 17 maart, 2009, 20:25
Kzou ook graag Xenons steken maar weet niet welke ik moet nemen. Iemand een gedacht of is daar verschil in bij de Laguna's??
Spijtig dat ik je dit moet mededelen maar bij ons in België is after market xenon verboden tenzij je koplampspoeiers en een automatische hoogteregeling van je koplampen hebt.

Ik ben van plan om zoiets te plaatsen maar dit zal weer afgekeurd worden op de keuring:
https://www.kapaza.be/Auto_onderdelen/Audi/13954344/LED_dagrijlichten_afstandsbediening_NIEUW.html

misskelly28

Ik weet dat het verboden is hoor, en koplampsproeiers laten steken is geen optie, kost stukken van mensen!! Dan moet ik ze gewoon elke keer voor de keuring ze er terug uithalen  ::) Eventueel kan ik gewoon witte steken, diegene die op xenons lijken...
Hetgeen jij daar laat zien, zo'n strip, ben ik eigelijk ook niet echt zeker van of dat mag. Kga het eens aan mijn vriend vragen, die zit ook in een tuningclub en weet enorm veel wat er mag en niet mag. Zou k ook wel graag hebben nochtans

fs1

ik ga vrijdag naar de keuring met achteraf geplaatste xenon, ik ben wel eens benieuwd wat ze nu precies gaan zeggen :-) trouwens heb ik gelezen (maar nog niet onderhoord) op de website van ataf sint-niklaas dat er ook volledig legaal after market xenon geplaatst kan worden... voorlopig heb ik wel nog geen idee hoe ;-)

Dreke

Ik kom normaal gezien vrijdag bij ons in de Ataf, als ik eraan denk zal ik er eens achter horen.

stinkie

link kapaza
Hé, deze heb ik besteld bij Mitch... Volgende week zijn ze binnen... en dan maar hobbieen.
Wij hebben het toch wel heel makkelijk hier in Holland. Erop plakken en klaar... Niks geen keuring of zo!

Dreke

Je zal toch een gaatje in je bumper moeten boren om de bekabeling erdoor te krijgen. Waar ga je ze kleven?

stinkie

Ik denk net boven de mistlampen, daar zit een hele mooie rand waar je ze netjes onder kan wegwerken.