Welkom bij Lagunaclub.nl. Graag inloggen of registreren.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 503
  • Nieuwste: Martin
Statistieken
  • Totaal berichten: 194.499
  • Totaal topics: 10.389
  • Online vandaag: 37
  • Online ooit: 744 (07 oktober, 2025, 15:23)
Gebruikers Online
  • Gebruikers: 0
  • Gasten: 14
  • Totaal: 14

wiellager problemen

Gestart door fabio, 18 januari, 2007, 18:49

Vorige topic - Volgende topic

fabio

Ik denk dat ik nu ook aan de beurt ben met een storing.Ik begin rechtsvoor een wiellager te horen,zal hem van de week even opkrikken en hopen dat het mijn band is :(

Mike

mmm een vriend van  mij dacht het ook en toen was het ook de band, laten we hopen dat het bij jou ook zo is.

Anders is een wiellager niet zo moeilijk om te vervangen volgens mij!

fabio

Van het vorige type wel,driepootlos halen mee naar het werk oude lager eruit nieuwe erin.Maar de GT weet ik niet zal even kijken

Mike

Ik ben ook al een tijdje opzoek naar een vraagbraak voor de GT maar kan m nergens vinden!

Mike

Hoe is het eigenlijk met je lager afgelopen???

fabio

Heb hen op gekrikt van het weekend en is idd lager moet binnekort het zaakje vervangen maar loopt niet zo'n vaart je kan er wel een tijdje mee door rijden

Mike

Ga je het zelf doen of durf je het niet aan?

fabio

Bij de twingo van de vriendin ook zelf gedaan zal niet zoveel veschillen denk (hoop ik)

Mike

Maak anders ff verslagje op de site, scheelt weer voor andere die het moeten gaan doen!!
Ik zelf misschien over een tijdje  ;) :D

fabio

oke dan vandaag zerieus onder de auto gelegen fusekogel is wel slecht(renault kwaal) maar het brommende lager geluid komt van mijn achterband daar zit een breuk in de band waardoor er een bobbel op zit.
Dat geluid hoor ik ,dus twee nieuwe banden bestelllen en hopen dat het weg is.

Mike

Meteen maar paar mooie sportbanden bestellen, kijk een bij: debandenconcurent.nl, die zijn best goedkoop en snelle service

fabio

Even een update ,heb aan een sleutelaar gevraagt wat bij hem banden kost en een fuseekogel.Hij kwam met twee hele mooie firestones "w" voor 135 p/st en een fuseekogel 25 ? ,het eronderzetten en de voorbanden achter gooien en de nieuwe voor plus fuseekogel 1  uur arbeidloon ? 45 ? .
Dus je begrijpt wel dat ik daar niet zelf voor onder de auto ga dit keer ,ze rijden super heb een veel betere wegligging als met de pirreli's die er onder zaten ,en het stuur is weer trillingscrij(fusee). :D

Mike

Daar hoef je zelf niet voor te gaan kou lijden en kloten op straat, verstandige keuze!
Firestones zomer/winterbanden?

fabio

zomer w staat voor een bepaalde bandsoort volgens mij